اتوماسيون اداري تحت وب اتوماسيون اداري تحت وب .

اتوماسيون اداري تحت وب

اتوماسيون اداري تحت وب

اتوماسيون تحت وب

اتوماسيون اداري (Office Automation) و يا سامانه دبيرخانه به معناي يكپارچه‌سازي امور اداري و عمليات‌ مربوط به آن است؛ عمليات و اموري كه به‌طور مستقيم با مديريت اطلاعات در ارتباط هستند كه شامل ابزارهاي زيادي براي خودكارسازي عمليات موجود و گسترش ابزارهاي الكترونيكي مختلف رايانه‌اي و چاپگرها، دستگاه‌هاي كپي و … در مركزيت بسياري از پيشرفت‌هاي اخير اتوماسيون اداري قرار دارند.ذخيره‌ي داده‌هاي خام، انتقال داده‌هاي الكترونيكي و مديريت اطلاعات كسب‌وكار الكترونيك به پيشبرد فعاليت‌هاي پايه در اتوماسيون اداري كمك مي‌كند.
يكي از مجموعه خدماتي كه سامانه دبيرخانه بيزينس سافتور به شما ارائه مي كند اين است كه محيط كارتابل را در كنار رايانه شخصي خود به راحتي مي توانيد در موبايل و يا تبلت خود داشته باشيد.

چرا اتوماسيون اداري بيزينس سافتور؟


شـايد ابتدايي‌ترين مفهومـي كـه بـا شـنيدن واژه اتوماسـيون بـه ذهـن خطـور كند معنـاي اصلـي آن را نيـز بازگـو مي‌كند. به هـر سيسـتمي كه به‌منظور مكانيـزه كردن يـك چرخـه كار به وجود آمـده و با يكپارچه‌سازي فرآيندهـا، عملكرد و سـرعت چرخه را بهبـود بخشـد، اتوماسـيون گفتـه مي‌شود. اتوماسيون اداري بيزينس سافتور، با امكان مكانيزه‌كردن همه فرم هاي سازماني، مستندسازي و هوشمندكردن فرآيندها، يكپارچه‌سازي و ارتباط بين نرم‌افزارها و ساخت و تهيه‌ انواع گزارش‌ها، بسيار فراتر از يك نرم‌افزار معمولي عمل مي‌كند.

 


اتوماسيون اداري بيزينس سافتور،مديريت دقيق براي شما !

مديريت فرايند ها و روال هاي سيستمي ادارات يكي از دغدغه هاي هميشگي شركت ها و نهادها بوده اند. سرعت، دقت و موثر بودن اين روال و فرايندها كاريست كه اتوماسيون اداري تحت وب و موبايل پرتونت براي شركت هاي كوچك و بزرگ انجام ميدهد. انجام فرايندها با تعداد ركوردهاي اطلاعاتي بسيار بالا و كاربرهاي زياد بدون افت سرعت و پشتيباني مداوم از اطلاعات و سفارشي سازي تمام بخش هاي اتوماسيون با توجه به نياز شما باعث شده اتوماسيون پرتونت يكي از برترين ها در اين زمينه باشد. ما براي راحتي شما اين خدمات را روي بستر اينترنت و موبايل پياده سازي كرده ايم.


دستاوردهاي سازمان ها پس از استقرار اتوماسيون اداري بيزينس سافتور


افزايش سرعت عمل به لحاظ عدم وابستگي به مكان فيزيكي خاص
حفظ امنيت اطلاعات
مكانيزاسيون سازمان‌هاي داراي پراكندگي جغرافيايي
حذف بايگاني‌هاي موازي و كاغذي و صرفه‌جويي در مكان فيزيكي
شناسايي گلوگاه‌ها و رويه‌هاي مكاتباتي پرهزينه
سهولت رديابي مكاتبات و دسترسي آسان به تاريخچه نامه
امكان انجام فعاليت‌هاي سازماني از راه دور
افزايش رضايت شغلي كاركنان به دليل افزايش اثربخشي
افزايش رضايت مشتريان با دريافت خدمات به‌موقع و اطلاعات شفاف‌تر


سيستم تيكت و پشتيباني

منظور از سيستم تيكتينگ "Ticketing" همان پشتيباني آنلاين مي‌باشد كه امروزه نقش مهمي در نرم‌افزارهاي ارتباط با مشتري دارد.
با وجود سيستم تيكتينگ، مشتريان شما ديگر نگران ارتباط با كاركنان نيستند و حس اعتماد خاصي نسبت به خريد محصولات شما را دارند. دريافت بدون واسط و بدون وقفه جواب مسائل و مشكلات مشتريان و كاركنان يكي از موارد جذب و فروش بيشتر و حفظ رفاه و امنيت و نشاط كاري مي باشد. انسجام در مديريت تيكت ها، بررسي و فيلتركردن تيكت ها، وجود بخش لاگ گيري از تمام فعاليت هاي در سيستم باعث شده كه تيم پشتيباني و افراد متخصص و مديران اتوماسيون در شركت ها بتوانند راحت مشكلات را كشف كرده و نيازهاي سازماني خود را راحت تر ساماندهي كنند.

سـامانه تبـادل فـايل


مأموريت اصلي در نظر گرفته‌شده براي زيرسيســتم ســامانه تبادل فايل نرم افزار اتوماســيون اداري بيزينس سافتور ، تبادل و انتقــال فايل‌ها دريك ســاختار منظم و از پيش تعريف‌شده، مســتقل از پرونده‌هاي قابل‌تعريف بر روي شــبكه سازمان مي‌باشد.از ارزش‌آفريني‌هاي اين زيرسيســتم مي‌توان به ســهولت و سرعت در انتقال فايل‌ها، امنيت و نظارت بيشــتر براي تبادل فايل دربستر شبكه داخلي، اعمال كنتــرل در هنگام تبادل فايل بر روي فرمت و حجم فايلها اشــاره كرد. با توجه به اينكه اين زيرسيســتم تحت وب است نياز به نصب بر روي سيستم كاربران را ندارد،و به‌سرعت در سطح سازمان اجرايي خواهد شد. از ديگر قابليت هاي اين سامانه مي توان موارد زير را نام برد :
پيروي از سـطوح دسترسـي بر اساس سـاختار و واحدهاي سـازماني
كنترل بر روي حجم و نوع فايل بر اساس دسترسي هر واحد
داراي كارتابل فايل دريافتي و ارسـالي به ازاي هر كاربر
ارسال هم‌زمان يك فايل به تعداد نفرات دلخواه
حذف فايل‌هاي ارسال‌شده يا دريافت شـده در بازه زماني قابل‌تعريف
فشرده‌سازي خـودكار فايـل در هنگام انتقـال و ذخيره‌سازي و خـروج از حالـت فشـرده در هنـگام دريافـت
امـكان Drag&Drop چنـد فايـل به‌صورت يكجـا بـه محيـط انتقـال
حذف مشكلات انتقال فايل‌ها بروش سنتي
اعمـال سـطوح دسترسـي بر اساس واحـد سـازماني و كاربران بر روي نـوع و حجم فايـل قابل‌انتقال
جلوگيري از انتشار ويروس در محيط شبكه بهره‌بردار
جلوگيري از انبارش بي‌رويه فايل‌ها در پرونده‌هاي مشـترك سـازمان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۷:۲۱ توسط:نيلوفر موضوع: نظرات (0)